Home >> FAQ

FAQ - Intrebari frecvente

Este posibil sa gasesti raspunsul la intrebarea ta pe pagina noastra de Intrebari Frecvente de aceea iti recomandam sa parcurgi mai intai aceasta pagina inainte de a ne suna.

 

1 Cum achizitionez un voucher activitati cadou?
 

Poti achizitiona Vouchere Activitati Cadou fie  online fie telefonic.
La achizitie iti vor fi necesare datele personale: nume, prenume, adresa, seria cartii de identitate sau a pasaportului (in vederea emiterii facturii), un numar de telefon  si o adresa email.
Alegi metoda de livrare : on line (primesti voucherul pe email in format electronic),  prin posta  sau curier, apoi il daruiesti .

 

2 Cum activez voucherul ?

Voucherul se activeaza in momentul in care se inregistreaza contravaloarea platii lui in contul nostru.

 

3 Cum platesc?

3.1 Online prin sistemul de plati securizat Mobil Pay. 

3.2 Offline vei primi o factura si vei avea urmatoarele optiuni:

3.2.1   Depozit Direct - depunere in contul firmei noastre la orice sucursala Unicredit Tiriac din tara. Nu se percepe comision.

3.2.2  Transfer Bancar  - daca ai un cont deschis la orice banca din tara. Ordinul de plata il puteti opera  prin on-line banking  sau direct la ghiseul bancii unde aveti cont deschis. Comisionul este stabilit de banca ta.

3.3.3  Ramburs prin curier - in functie de valoarea rambursului se platesc taxe suplimentare. Aceste taxe se achita direct la curier.

3.3.4  Incasare prin telefon cu cardul -   Suni iar noi colectam toate datele necesare platii. Se percepe o taxa suplimentara.

 

4 Pot sa ma programez in vederea desfasurarii activitatii daca nu este activat voucherul?

Nu. Programarea pentru desfasurarea activitatii se poate face doar daca voucherul este activ; acesta se activeaza dupa procesarea platii.

 

5  Am primit un voucher Activitati Cadou, ce trebuie sa fac?

Te programezi pentru desfasurarea activitatii primita cadou. Ne suni sau ne trimiti un email cu cel putin 5 zile inainte de data solicitata,  tel: 021 568 88 86,  sau contact@activitati-cadou.ro. Citeste rubrica Foloseste-ti Voucherul.  

 

6 Cum stiu ce reguli/restrictii sunt legate de activitatea pe care urmeaza sa o desfasor?

Unele activitati comporta anumite reguli/restrictii. Acestea se gasec in descrierile activitatilor cadou si in confirmarea programarii activitatilor.


 

7  Daca primesc un voucher activitati cadou si nu doresc sa desfasor activitatea pot sa primesc banii in schimb sau sa aleg o alta activitate?

Daca ai primit un voucher activitati cadou si nu esti incantat de aceasta experienta poti sa il schimbi cu alta activitate. Prima schimbare este gratuita. Pentru urmatoarele schimbari va fi percepută o taxă administrativă de 45 lei. Daca alegi o activitate care are o valoare mai mare decat cea avuta de voucherul initial, vei achita diferenta. Schimbarea se face in perioada de valabilitate a voucherului. Nu se restituie contravaloarea voucherului sau a diferentei de valoare daca alegi o activitate de valoare inferioara voucherului initial.

 

8  Pot sa prelungesc termenul de valabilitate al voucherului?

Da. Prelungirea se face in perioada de valabilitate a voucherului activitati cadou, o singura data pentru inca 3 luni. O taxa administrativa de 80 Ron va fi perceputa.